Friday 15 December 2017

1h system transakcyjny


Strategia handlowania na rynku Forex 43 (Strategia Swingowa 1H) Złożona przez użytkownika 13 lutego 2017 r. - 08:45. Nadesłane przez Hessel van der Hoeven pracowałem nad strategią swingową 1H w ostatnich tygodniach i chciałbym się nią z Wami podzielić. Waluta: EURUSD Ramy czasowe: 1 godzina Wskaźniki: EMA 50 amp SMA 3 na wykresie. Full Stochs (50, 60, 30) z dołączonym EMA 8. MACD (65, 75, 35) z dołączonym EMA 8. Stop Loss: 50 pipsów lub użyj trailing stopu. Wciąż zastanawiając się, co jest najlepsze. Take Profit: 100 pipsów lub po prostu poczekaj na nowy sygnał. Mój osobisty cel to około 100 pipsów, cena może być jeszcze wyższa, ale jestem zadowolony ze 100 pipsów na handel. Wprowadź pozycję, gdy SMA 3 przekroczył EMA 50 na wykresie, a MACD lub Full Stochs przekroczył EMA 8 Nie musi jeszcze przekraczać oryginalnej linii sygnałowej, stanie się to kilka chwil później. Nie chcę przegapić przyspieszeń w ruchach cenowych, dlatego postanowiłem dodać EMA 8 do wskaźników, aby nieco wcześniej uzyskać sygnały handlowe. Więc wprowadź transakcję, gdy EMA 50 i SMA 3 przekroczyły ORAZ Pełne Stochy LUB MACD przekroczyły ich EMA 8. Pamiętaj, że nie musisz czekać, aż MACD lub Stochs przekroczą swoją linię sygnałową, wystarczy przejść przez ich EMA 8 , ale nigdy nie wchodź w transakcję, zanim EMA 50 i SMA 3 również się skrzyżują To jest prosty system, ale sprawdziło się bardzo dobrze, osiągając ponad 100 pipsów tygodniowo, co jest dla mnie całkiem w porządku. Filtruje wiele złych transakcji, a ryzyko jest w porządku (1: 2). Hessel van der Hoeven Zgłoszony przez użytkownika 14 lutego 2017 - 12:44. Uprzejmie możesz podać szablon, ponieważ nie jestem w stanie dodać 8 do macd i Stochs przesłanych przez Linvor A. 15 lutego 2017 - 15:12. Mam 17 lat i staram się uczyć jak najwięcej. To przykuło moją uwagę i chciałem się dowiedzieć, czy 8 EMA jest konieczne, ponieważ nie jestem w stanie go znaleźć. Nie używam MetaTrader. Dzięki, Linvor A. Zgłoszony przez lamasma 15 lutego 2017 r. - 20:18. Czy ktoś ma EA na podstawie wskaźnika Parabolic SAR. Daj mi znać (lamasmahotmail). Dzięki. Wysłane przez Henry'ego w dniu 16 lutego 2017 r. - 04:02. Przeczytaj koniec strony poniżej, a wiesz, jak dodać EMA8 do wzmacniaczy MACD. Stochs: System rozdzielania kabin 1H TOTAL AKTUALIZACJA WIZUALNA 25 AUG 20:00 GMT Usunąłem pierwszą wersję kwitu mojego systemu. To jest AKTUALIZACJA II Otwórz nowy plik. zip dla bieżącej konfiguracji (zrzut ekranu z mojej instalacji dołączonej) Zasady handlu są takie same. Jedyną rzeczą, która uległa zmianie, jest wspieranie wskaźników weryfikacji wizualnej. Dodałem Snake Meter, ponieważ daje on sygnały w czasie rzeczywistym w różnych kolorach. Na przykład. Biorę transakcje tylko na 1H, gdy 4H jest tego samego koloru. Dodałem Waddah Attar Trend, ponieważ jest DUŻO lepszy niż AO. gdy zostanie użyty jako indyk potwierdzenia indykacji ze strzałką, WYELIMINUJE fałszywe transakcje. PRZECZYTAJ DOŁĄCZONY DOŁĄCZONY DOKUMENT WORD Pary: GBPUSD teraz. GBPJPY w przyszłości Ramy czasowe: 1H AKTUALIZACJA ZAKOŃCZENIA STOPU JUŻ TERAZ: Fraktal przed świecą wejścia, czyli innymi słowy poziom użyty do przeciągnięcia wykresu Fib do AKTUALIZACJI: 25 AUG Pozbyłem się AO i dodałem Waddah Miernik trendu Attar jest bardzo dokładny i nieodmienny. Zastosowanie jest następujące: Po wejściu w przerwę sygnału świeca potwierdza ruch handlu z odpowiednim paskiem kolorów WAT Co to jest: 1. Strategia podziału na 1H to strategia handlowa oparta na cenie ActionFibonacci. 2. Prosty, powtarzalny mechaniczny system handlu 3. Szablon, który można zastosować za pośrednictwem przedsiębiorcy, aby osiągnąć określony i określony zysk Czym to NIE jest: 1. Święty Graal 2. Wskaźnik obciążony, intensywny system handlu 3.A system skalpowania z określonymi celami Pip (wyjście przy 5 lub 10 Pipsów) Dlaczego to robię: Chcę poprawić sekwencję wykonywania transakcji (zobacz listę kontrolną) za pomocą lepszej metody wyjścia z transakcji po osiągnięciu poziomu 161,8. (Trailing stop experation) Co otrzymasz z tego: Zyskasz pewność dzięki ćwiczeniu, opanowaniu mechanicznego procesu myślowego i sekwencji wykonania transakcji. Zyskasz zrozumienie, jak Fibonacci wpływa na wszystkie zawody, a ponadto nauczysz się kontrolować chciwość i opanować cierpliwość. Najłatwiejszy w moim systemie: można go zastosować za pomocą prostej listy kontrolnej, która pozwala na wprowadzenie użytkownika ZERO, wystarczy wykonać kroki procesu w kolejności. Najtrudniejsza rzecz w moim systemie: Wejdziesz do zawodów na krótkie okresy czasu, z których wszystkie są całkowicie poza twoją kontrolą MUSISZ zaczekać na osiągnięcie celu. O tak, a Stop Loss wynosi co najmniej 150 pipsów od twojego wpisu. Najważniejszą rzeczą do zapamiętania: zaufaj handlowi i pozostań, aż do osiągnięcia celu. Koncepcja: Wykorzystując ostrzeżenia ScalperSignal, które są oparte na korelacji PA i MA, Strategia podziału boksu 1H uruchamia transakcje, które po spełnieniu kryteriów wejścia przejmą handel do poziomu 161,8, 80 czasu na GBPUSD. (Więcej par podczas testowania) -------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pobierz. zip, który zawiera wszystko, co jest potrzebne. W tym mój szablon. Mam nadzieję, że moje wyjaśnienie w obu opisach zadowoli wszelkie pytania czytelników. Jeśli masz pytanie, opublikuj go TUTAJ. NIE PROMUJ proszę mnie. Dziękuję Ci. Analiza prawdopodobieństwa: Więc istnieje szansa, że ​​trafimy tylko 138,2 Fib A 80 Szansa dobrze trafiona 161,8 A 45 Szansa dobrze trafiona 261,8 A 15 Szansa, że ​​nie trafimy na żaden poziom, w tym 138,2 (Total Failure) Myślę, że są to całkiem dobre szanse. Największa wypłata przed trafieniem 161,8 lub 261,8 wynosiła -150 pipsów. Wiem, że na KAŻDYM handlu, potrzebujesz stop loss 200 pipsów, wiem, wiem, ale spójrz na kursy. Przed uderzeniem 161,8261 było tylko 2 Spadek powyżej 100 pipsów, więc warto było trochę poczekać. Po prostu ustaw poziom TP i zapomnij. Przeciętny zysk Trade pip wyniósł 40 pipsów (LOW AVG), więc od 1 maja 2009 do Today jest zysk netto w wysokości 5 400 pipsów JEDNA para. Załączone zdjęcia (kliknij, aby powiększyć) Jest jeszcze coś, co zauważyłem. Wykres Im posting pochodzi z przykładu w twoim dokumencie. Pokazujesz rysunek swojego kłamstwa od dołu paska sygnału do fraktala oznaczonego jako quot2quot. Nazywasz to cytatem z ostatniego do ostatniego fraktala. To fraktal nie istniał w momencie zakończenia paska sygnału. Fraktal wymaga dwóch wypełnionych pasków po prawej, aby były ważne. Był tylko jeden ukończony pasek. Musiałbyś wrócić, dopóki nie znajdziesz ważnego fraktala wyższego niż górny pasek sygnału. Może to być tydzień lub miesiąc i dodatkowy. dobry punkt. nie wspomniałem o tym, że PA spowodowało wpis Nie rysuję wykresu fib, dopóki ostatni fraktal nie jest najbliżej wpisu. tak, używam standardowego fraktala mt4. alos w odniesieniu do wskaźnika awaryjności. z 21, które zawiodły. 17 wyraźnie sprzeciwiały się ogólnemu trendowi. więc nadal musisz podejmować dobre decyzje. Wiem, że jest wiele pytań. spróbuj tego w tym tygodniu, korzystając z listy kontrolnej. wtedy możemy mówić o konkretnych dziurach w moim planie dla wszystkich danych wejściowych. dobry punkt. nie wspomniałem o tym, że PA spowodowało wpis Nie rysuję wykresu fib, dopóki ostatni fraktal nie jest najbliżej wpisu. tak, używam standardowego fraktala mt4. alos w odniesieniu do wskaźnika awaryjności. z 21, które zawiodły. 17 wyraźnie sprzeciwiały się ogólnemu trendowi. więc nadal musisz podejmować dobre decyzje. Wiem, że jest wiele pytań. spróbuj tego w tym tygodniu, korzystając z listy kontrolnej. wtedy możemy mówić o konkretnych dziurach w moich planach thabks dla wszystkich danych wejściowych Nie widzę, jak można czekać na formowanie się fraktali. Następny pasek może być paskiem wejściowym. Bez zakotwiczenia twojego kłamstwa do fraktala, w momencie składania zamówienia, nie masz punktu TP. Byłby to ślepy handel, z tylko SL, dopóki ta barka nie zamknie się, godzinę później. alos w odniesieniu do wskaźnika awaryjności. z 21, które zawiodły. 17 wyraźnie sprzeciwiały się ogólnemu trendowi. więc nadal musisz podejmować dobre decyzje. Jak określiłeś ogólny trend osiągnięcia tego celu? SYSTEM ZASIĘGANIA VSD 15MIN-1H FOREX Z DOKŁADNOŚCIĄ 90 ° Ważne jest, abyś przeczytał ten list do końca, aby nie stracić tej szansy na zmianę życia, aby zrobić wiele z jednego z najlepszych Expert Forex Trader ujawnia swój system, który pozwala każdemu, bez doświadczenia, zrobić szokujące ilości pieniędzy na rynku Forex, jak profesjonalista. Istnieje ograniczona liczba systemów i wskaźników VSD Forex, która całkowicie zmieniła życie wielu osób w różnych częściach świata, podczas gdy pytanie, które TY możesz zadać sobie, brzmi: "Czy jestem następnym szczęśliwym"? Odpowiedź na to pytanie TAK OFERUJ Jeśli chcesz zacząć handlować swoimi pieniędzmi, a nie ma wątpliwości, że 8211 czerpie z tego ogromne zyski, musisz przeczytać ten list, ponieważ został napisany przez weterana, który ma 35 lat doświadczenia w handlu na rynku Forex. Jest to w istocie przewodnik zmieniający życie, który pomoże ci w trakcie podróży, aby stać się bardzo doświadczonym i doświadczonym przedsiębiorcą, takim jak ja. Ale. Możesz zapytać 8230 Co może być powodem, aby sprzedać moje najlepsze systemy forex. Odpowiedź brzmi: DLACZEGO Miałem dużo wolnego czasu. Zrobiłem to po raz pierwszy w moim systemie transakcyjnym FXSS. Otrzymany zysk po prostu mnie zszokował iw rezultacie mam wielu handlarzy, którzy używają moich systemów forex i z którymi ciągle KEEP IN TOUCH. Pomogłem też wielu ludziom stać się dochodowymi handlarzami, co pokazuje moją gwarancję, że pomoże nowonarodzonym handlowcom w ich drodze do sukcesu. Należy jednak mieć świadomość, że rynek forex jest ogromny i niezwykle konkurencyjny8230 liczba osób korzystających z moich systemów na rynku nie zostanie nasycona. Dlaczego więc zwrócić uwagę na kilka osób, aby dołączyć do mnie w tej interesującej przejażdżce? PRAWDĘ tutaj ... zarabiają, handlując z moimi systemami forex i wskaźnikami, a także zarabiam dodatkowe pieniądze, po prostu dzieląc się z tobą moją pracą, a także pokazuję ci jak korzystać z systemu lub pomóc i wyjaśnić WSZYSTKO, CO POTRZEBUJESZ. Ważne jest, abyś przeczytał ten list do końca, aby nie stracić tej zmieniającej życie okazji do zrobienia mnóstwa Bo. jesteś teraz w trakcie odkrywania rynku Forex Secret Discover Right, a właściwe wyczucie czasu to główne tajemnice sukcesu forex System, którego używałem w ciągu ostatnich 25 lat i jak zarabiałem miliony dolarów na rynku forex. Poprzez antycypację wzlotów i upadków w walutach krajów, które są obserwowane Ten system forex pozwoli ci zrozumieć trend na rynku i podejmować decyzje handlowe jak Pro Trader. Te tajemnice sukcesu forex różnią się od tajemnic w wygrywaniu na giełdzie. 100 PRAWDZIWE OPOWIADANIA Co ludzie mówią o systemie Forex VSD EWB (aka CrashingMedic), Dallas, TX: Handluję FOREXem tylko przez około 1-12 lat iw tym czasie zakupiłem kilka systemów, ale ten jest jednym z najlepsze, jakie kupiłem lub wykorzystałem do tej pory. Nie miałem problemów z pobieraniem lub instalowaniem programu ani z problemami z podręcznikami użytkownika. Jest to prosty system, który jest łatwy w użyciu, bez zbyt wielu dzwonów i gwizdków, dzięki czemu można skupić się na handlu, a nie na samym systemie. Wolę handlować tylko jedną parą na raz, więc mogę skupić się na tym, co robię, i nie mam żadnych problemów przynosząc co najmniej 250 pipsów dziennie tylko na GBPJPY, a ja tylko miałem system 5 dni, a ja tylko handlowałem nim na moim prawdziwym koncie przez 3 lata. Zdecydowanie polecam system VSD Forex, ponieważ jest to kompletny, profesjonalny i opłacalny system, łatwy w użyciu. Po prostu system VSD jest doskonały, bez wątpienia. Widziałem wiele systemów podczas mojego 25-letniego doświadczenia w analizach technicznych, ale ten system wyróżnia się jako coś wyjątkowego. Gorąco polecam go zarówno doświadczonym graczom, jak i początkującym. To wspaniałe narzędzie. Bardzo dokładne i łatwe w użyciu. Długo szukałem czegoś, co faktycznie działa i to jest to. Nigdy przedtem nie recenzowałem oprogramowania, ale muszę przyznać, że ten produkt jest znakomity w swojej wydajności, ale zgodnie z obietnicą rezygnuje z tego, co obiecałem, nadaję mu pięciogwiazdkową ocenę, ponieważ obecnie używam go na moim koncie na żywo z Alpari US. Tak wiele pomocy na forex, które miałem wcześniej, a jednak najlepszy, którego używam, to VSD. Często płaciłem dobre pieniądze, ale teraz jestem pewien, że VSD będzie ostatnią, ponieważ już teraz daje mi bardzo dobre zyski przez trzy miesiące. Steve Sehrt, Washington, Missouri USA: Świetny system metod. Przestrzegaj zasad i to działa. Jak JAKĄKOLWIEK metodę handlu na rynkach, pomaga to, jeśli dobrze rozumiesz, jak działają rynki. Obsługa poczty e-mail jest świetna, zawsze chętna do pomocy. Dobra wartość wydatkowana na system metod. Dlaczego system VSD i jego wskaźniki są odpowiednie dla wszystkich handlowców Na rynku forex istnieją 4 typy traderów: Cztery główne typy, które proponuję, to: 1. BreakoutBreakdown 2. Retracements 3. Reversals 4. Rangebound Fades W przypadku rozszerzonego zasięgu konsolidacji, najlepiej zacząć rozważać grę o Breakout w nadziei na nowy, trwały ruch breakoutowy. Przypomnijmy, że inni handlowcy będą starali się zlikwidować przełom i jeśli cena będzie się utrzymywać, będą zmuszeni przez ich stop-straty. 2. Retracement Tradations Retracements często mają największe szanse powodzenia, gdy są właściwie zidentyfikowane (w modnym środowisku). Można wykorzystać podstawowe strategie transakcyjne, a także strategie obrotu wahadłowego, które mają na celu uchwycenie słodkich miejsc lub prostego ruchu cenowego (może to być odległość od strefy wsparcia do ostatniej wysokiej ceny wahania). prawdopodobieństwo sukcesu, kiedy naprawdę się pojawią, mogą wygenerować jedne z największych zysków, jeśli zdobędziesz w pobliżu prawdziwej strefy odwrotnej. Uświadom sobie, że dzwonienie na szczytach lub do dołu jest przegraną grą, jeśli nie naciskasz na swoją przewagę, gdy handel idzie na twoją korzyść ponieważ Twój współczynnik wygranych będzie tak niski 4. Transakcje z wykorzystaniem linii przychodzących Wreszcie, transakcje przychodzące na zakres lub zaniki pojawiają się, gdy zidentyfikowałeś rynek konsolidacji zakresów z wyraźnym wsparciem i granicami oporu, aby zapewnić cele zysku i strefy ograniczania się strat (tuż poza strefą często równoległe linie kanałowe), które zwykle przynoszą zyski, dopóki nie nastąpi przełom, w którym możesz znieść duże straty, jeśli będziesz handlować bez międzylądowań. anie, ponieważ rynki nie utrwalają się (lub nie mają tendencji) na zawsze. TERAZ 8230 W swoim własnym handlu, określ, które ustawienia najczęściej wybierzesz i sprawdź, czy pasują do któregokolwiek z powyższych wzorców. Uczenie się, gdzie zmieścisz się w Wielkiej Grze Handlu, może podnieść Twoją pewność siebie i dać ci psychologiczną przewagę nad konkurencją, która jest napędzana emocjami i nie bada struktury rynku. Nasz zespół zbudował tę konfigurację głównie dla handlowców dni, w skrócie jest zoptymalizowany do pracy tylko w 15MIN i 1H ram czasowych. Zalecane do handlu krzyże USD. Posiada 8 wskaźników, które współdziałają, aby wygenerować bardzo dokładne punkty wejścia i wyjścia. Wszyscy handlowcy szukają teraz systemu, który nie odświeży się, ponieważ może dać wiele fałszywych sygnałów. Gwarantujemy 100, że nasz system VSD NIE POWAŻNIE będzie mógł dostosować te wskaźniki, ustawiając alarm, inny kolor itp. Powiedzieliśmy, że jest to Forex, ale będziesz mógł go zastosować również do kontraktów futures, CFD, akcji. Wartość systemowa: 37,95 Ograniczona oferta Poniżej znajduje się obraz ze wszystkimi wskaźnikami systemu VSD: wskaźnik VSD HA, który będzie wyposażony w funkcję ostrzegania: Zastosowaliśmy go, ponieważ wizualnie działa PERFEKCYJNIE wraz z ruchomymi średnimi, aby śledzić handel. Strzałki sygnałowe VSD 15MIN i 1H bez możliwości ponownego przepalenia: Wskaźnik strefy kupna VSD połączony z MACD: Stosowany z MACD, będziesz w stanie podążać za trendem i wyjść z transakcji na czas. Wskaźnik VSD vostro: Jest to bardzo silny wskaźnik, głównie z sygnałem, że będziesz ciągnął za spust, wszystkie szczegóły dotyczące handlu otrzymasz wraz z instrukcją obsługi. Poniżej znajduje się przykład doskonałego handlu potwierdzony tymi potężnymi wskaźnikami: KILKA RZECZY, KTÓRE POWINIENEŚ ZROZUMIEĆ PRZED ZAKUPEM: Nie sprzedajemy robota ani automatycznego systemu transakcyjnego, ponieważ Jesteśmy przekonani, że każda strategia handlowa jest tak unikalna, jak trader, który jej używa. . Nie zamierzamy obiecywać ani gwarantować żadnych nierealistycznych zwrotów, ale z naszymi szczegółami ta konfiguracja będzie 90 DOKŁADNA. Oferujemy oprogramowanie, które umożliwi Ci tworzenie wysoce spersonalizowanych, dochodowych strategii handlowych, które są dostosowane do Twojego stylu i doświadczenia, zarządzania pieniędzmi i potrzebami. CO OTRZYMUJESZ PO ZAKUPIE: 8 wskaźników systemowych. VSD 15-1h szablon ram czasowych. Nieograniczone wsparcie techniczne. Instrukcja instalacji wzmacniacza.

No comments:

Post a Comment