Thursday 21 December 2017

100 profit forex trading system


Trader-Info - Forex Trading - Handel na giełdzie - Forex Scalping Systems - Forex Automated quotIntroducing 5374 miesięcznie, ustaw i zapomnij mechaniczny profesjonalny system handlu forex, Exposed, automatyczny mechaniczny system forex 100 krok po kroku. Zarabiaj tysiące dzięki najbardziej rewolucyjnemu systemowi handlu forex i forex, który trafi na rynek forex, za mniej niż 30 minut dziennie. quot Zarabiaj więcej niż te 9-5 dniowe niewolnice pracy za pomocą zaledwie kilku kliknięć każdego dnia DO WSZYSTKICH HANDLOWCÓW FOREX, Byłem już w branży handlu forex już od jakiegoś czasu i są setki rzeczy, których nauczyłem się przez doświadczenie. To, co dziś wam przedstawię, to opłacalny system handlu forex, który nauczy was ostatecznego systemu zapomnieć o systemie forex, który jest czysto mechaniczny, zaprojektowany całkowicie za mało pracy, bez analizy i czystego zysku. Pozwólcie, że zapytam was pytanie: Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że zarabiasz pieniądze, handlując na forexie Jestem pewien, że większość z was odpowie na to pytanie nie, a ja mogę poinformować, że powód jest prosty - Korzystasz z WRONG forex system. quot Co mam zamiar cię nauczyć, to system setów i zapomnij forex, zdolny zrobić ci ponad 600 pipsów w każdym miesiącu quot Jeśli jesteś kimś takim jak ja: - Nie chcesz podkreślać swoich transakcji - NIE CHCESZ monitorować ekranu dzień. - Chcesz móc ustawić swój handel, a później wrócić z dużym zyskiem. System Forex sprawia, że ​​jest to całkowicie możliwe dzięki unikatowej metodzie handlu forex, która wcześniej nie była jeszcze eksponowana na rynku forex. Wszystko, czego potrzebujesz na początek, to 100. tak. 100 i Im zamierzam pokazać, jak zagwarantować sobie zysk. Jestem kupcem, tak jak ty. Mam tak wiele lat doświadczenia i do tej pory nigdy nie pozwalałem nikomu dzielić się tajemnicami związanymi z handlem forex. Byłem w tej grze od wieków i wiem, co sprawia, że ​​zarabiają pieniądze, a co nie zarabia, a dziś, zamierzam ujawnić Tobie prawdziwe opłacalne metody i systemy transakcyjne. quot Ten system handlu forex NIGDY nie stracił przez okres 2 tygodni lub więcej, co jest JEDNYM z moich gwarancji dla ciebie. 100 Gwarancji, że zyskasz. Ill nauczy Cię do mleka rynków walutowych każdego dnia twojego życia Brzmi prosto i mogę powiedzieć, że system fx daje tę prostotę. To, czego szukam, to ograniczona liczba handlowców. Dokładnie 100, aby być częścią mojego niesamowitego tajnego systemu handlu forex. Ta grupa handlowców będzie mogła wykorzystać system transakcyjny do użycia, a jeśli któryś z nich nie odniesie zysków z tego systemu, zostaną zwrócone bez żadnych wątpliwości. Ten system handlu walutami quotSet i Forgetquot został już sprawdzony przez lata testów, co ma zdolność do generowania łatwego, stałego przepływu dochodów. To jest to, co kiedyś było dla mnie wracające. W dzień pracowałem na pełny etat. Pracowałem w kość i potrzebowałem innej formy lub metody, by zarabiać pieniądze. Później natknąłem się na forex przez Internet i wypróbowałem kilka metod handlowych, o których słyszałem. Oczywiście przegrałem, widząc, że nie wiem zbyt wiele o tym, co robię, i nie wiedziałem o tym wystarczająco dużo W połączeniu z moją 10 godzinną pracą, nie robiłem zbyt wielu transakcji handlowych. Wiedziałem, że powinienem handlować pieniędzmi na forexie, zacząłem czytać każdą książkę na temat forex, którą można sobie wyobrazić. Testowałem metodę z przodu iz tyłu. Zastosowałem koncepcję. Ty to nazwałeś, spróbowałbym, aż pewnego dnia wszystko zaczęło mieć sens. W końcu na końcu tunelu zapaliło się światło, po czym kontynuowałem dostosowywanie mojego systemu przez wiele miesięcy, aż było idealnie. Do tego czasu opuściłem swoją pracę, ponieważ to, co zarabiałem na handlu, było czymś więcej niż zarobiłem na tym ślepym zaułku. Co najlepsze, rzadko byłem nawet na PC. To, co ewoluowało, to system handlu Forex. System handlu gwarantowanego mający na celu sprawienie, że zyskasz - ten sam system, którego używam od lat. Nigdy nie pozwól na utratę transakcji Użyj najbardziej zabójczego, mechanicznego zestawu i zapomnij systemów, jakie kiedykolwiek zostały zaprojektowane na rynku forex. NIE będziesz musiał siedzieć na ekranie przez cały dzień Zagwarantuj sobie zysk Idealny dla 9-5-dniowego pracownika, który ma bardzo mało wolnego czasu na handel. Odejdź od tej grupy cenowej Tak, teraz mówię o dużej grupie handlowców. Słyszę, że tak wiele osób traci pieniądze na rynku Forex i jest kilka prostych powodów. Ja także nauczyłem się na własnej skórze, a to, co zamierzam ci zaprezentować, jest metodą tak niewiarygodnie dochodową, że będziesz przechodzić przez LATA bardzo potrzebnego doświadczenia, aby stać się dochodowym handlarzem na rynku Forex. - NATYCHMIAST Bez podejmowania decyzji. Wszystko jest mechaniczne. To, co zaprojektowałem, to profesjonalny cytat, który pozwala kopiować moje dokładne kroki, aby zgarnąć pieniądze, jak nie ma jutra. Co zrobisz? przeczytaj instrukcję, umieść swój handel i opuść swój komputer, a zysk po prostu przyjdzie, pips za pip, podczas gdy ty robisz, co chcesz. Brzmi niewiarygodnie, i dlatego, że robię to każdego dnia. quot. Na rynku Forex można składać miliardy. quot Ale już to wiesz. Jesteś w tym biznesie, aby zarabiać pieniądze tak jak ja i jest ogromna kwota do zrobienia. System da ci tę lśniącą przewagę, która Cię wyprzedzi. Wszystko, co musisz zrobić, to postępować zgodnie z instrukcjami. Nauczysz się tworzyć proste, dochodowe transakcje. CODZIENNIE Rozpocznij handel już od 100. Kiedy zaczynałem. Oczywiście nie miałem do dyspozycji tysięcy dolarów lub funtów. Zainwestowałem niewielką kwotę. Przegrałem na początku, ale potem zacząłem widzieć zwroty. ogromne zyski. Wiem, że większość z was nie jest wielkimi lub nawet pełnoetatowymi handlarzami, ale mała 100 to wszystko, czego potrzeba, aby być na najlepszej drodze do uzyskania jednego z największych możliwości zarabiania pieniędzy na świecie. Handluj, gdy poczujesz się podobny do handlu Pamiętaj, że ten podręcznik jest przeznaczony zarówno do pracy dziennej od 9 do 5, jak i profesjonalnego sprzedawcy. Nie ma znaczenia, do którego klamry wchodzisz. Nie ma znaczenia, czy masz 100 lub 100 000 na swoim koncie transakcyjnym. Liczy się to, że ten podręcznik sprawi, że zarobisz pieniądze, będzie to duże pieniądze i zacznie się za kilka minut. Korzystając z tej 100 mechanicznej machiny zysku, zaczniesz widzieć pieniądze przychodzące na twoje konto od 1 dnia, a ja to gwarantuję. Rynek otwarty 24 godziny na dobę. Oznacza to, że nie ma ograniczeń czasowych. Możesz ustawić handel i iść do pracy Możesz ustawić handel i iść spać Ten system jest zaprojektowany wokół osoby, która go używa. a to może być w kilka minut. Nie płacisz setek lub tysięcy dolarów miesięcznie za system, który gwarantuje ci zyski z handlu na rynku Forex. Zrywają cię. Nie powinieneś płacić fortuny, aby zacząć zarabiać na czymś tak ŁATWYM do opanowania. System Forex pokaże Wam, jak opanować handel. JEŚLI MASZ PYTANIA, PROSZĘ ZAPYTAĆ. Twoja satysfakcja jest ważna i gwarantuję ją przy składaniu zamówienia. Jeśli z jakiegoś powodu nie zarabiasz, po prostu skontaktuj się ze mną w ciągu 30 dni i zwrócę 100 twoich cen zakupu. Po prostu daj mi znać i zwrócę ci pełną cenę zakupu na miejscu. Obligacje wymagane przez rząd USA - Commodity Futures Trading Commission Futures i obrót opcjami mają duże potencjalne korzyści, ale także duże potencjalne ryzyko. Musisz być świadomy ryzyka i zaakceptować je, aby inwestować na rynkach kontraktów terminowych i opcji. Nie handluj pieniędzmi, których nie możesz stracić. Nie jest to ani nagabywanie, ani oferta kontraktów futures i opcji BuySell. Nie składa się oświadczeń, że jakiekolwiek konto będzie lub może osiągnąć zyski lub straty podobne do tych omówionych na tej stronie. Dotychczasowe wyniki dowolnego systemu transakcyjnego lub metodologii niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki. Reguła CFTC 4.41 - WYNIKI HIPOTETYCZNE LUB SYMULOWANE WYNIKI MAJĄ PEWNE OGRANICZENIA. WYOBRAŹ SIĘ DO RZECZYWISTEGO REJESTRACJI WYDAJNOŚCI, SYMULACJA WYNIKÓW NIE REPREZENTUJE RZECZYWISTEGO TRADINGU. RÓWNIEŻ OD OKRESU, W JAKI SPOSÓB TRADY NIE ZOSTAŁY ZOSTAŁY WYKONANE, REZULTATY MOGĄ MIEĆ PONIŻSZE KOMPENSOWANIE W ZAKRESIE WPŁYWU, JEŚLI JAKIEKOLWIEK, NA NIEKTÓRE CZYNNIKI RYNKOWE, TAKIE JAK BRAK PŁYNNOŚCI. SYMULACJA PROGRAMÓW HANDLOWYCH W OGÓLNYM ZAKRESIE PODLEGA WPŁYWIE NA FAKT, KTÓRY ZAPROJEKTOWANO Z KORZYŚCIĄ HINDSIGHT. NIE ZAPEWNIA ŻADNEGO OŚWIADCZENIA, ŻE WSZELKIE RACHUNKI BĘDĄ PRAWDOPODOBNIE OSIĄGNĄĆ ZYSK LUB STRAT PODOBNE PODCZAS TYCH OSÓB. Wszystkie informacje na tej stronie internetowej lub w e-booku lub oprogramowaniu zakupionym na tej stronie służą wyłącznie celom edukacyjnym i nie są przeznaczone do udzielania porad finansowych. Wszelkie oświadczenia dotyczące zysków lub dochodów, wyrażone lub domniemane, nie stanowią gwarancji. Twoje rzeczywiste obroty mogą skutkować stratami, ponieważ żaden system transakcyjny nie jest gwarantowany. Przyjmujesz pełną odpowiedzialność za swoje działania, transakcje, zyski lub straty i zgadzasz się trzymać zautomatyzowane Forex Cash i wszelkich autoryzowanych dystrybutorów tych informacji w sposób nieszkodliwy na wszelkie sposoby. Wszelkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z tego systemu oznacza akceptację naszej umowy użytkownika. System transakcyjny lub strategia jest najbardziej rentowna. Istnieją 3 rodzaje systemów, techniczne, ceny i dyskrecjonalne. Przeszedłem przez wszystkie trzy w tej kolejności. Moim zdaniem, czyste systemy techniczne są najbardziej fałszywym dowodem, to, co robimy, to śledzenie sygnałów kupna i sprzedaży, a na wykresach masz 2-3 wskaźniki plus kilka średnich kroczących. W miarę dojrzewania mojego handlu odkrywam systemy cen akcji, w których nadal będziemy używać wykresów jako podstawowych narzędzi handlowych, ale po prostu w podejściu odmiennym. zamiast tego etykietujemy wzory wykresów, kanały cenowe, wsparcie. Interesujące podejście do handlu. Dobrze przemyślane. Dziękuję za szybką odpowiedź od analityka, angrychińskiego (co cię denerwuje) Rozumiem, że mój własny system będzie idealny, ale zanim zdołam rozwinąć własną strategię, od czego muszę zacząć Kiedy przejdę do Podrodzaj systemu handlu, istnieje wiele dobrych systemów z tego, co widzę, Trading Made Simple, EASY, Jame16group itd., Ale od którego zacznę Od Uważaj mnie za początkującego, proszę. Po prostu spójrz na wykresy, wykorzystaj wskaźniki, które rozumiesz, lub w ogóle ich nie używaj. Wystarczy akcja cenowa i wsparcie, a może punkty obrotu. Kupuj, gdy myślisz, że cena wzrośnie i zacznie sprzedawać, gdy myślisz, że cena spadnie. Jeśli się mylisz, dowiedz się o tym i spróbuj dowiedzieć się, dlaczego jesteś zły. Handluj prawdziwymi kontami, bez demo. Kiedy zacząłem handlować, wypróbowałem także niektóre systemy, które mogłem znaleźć w Internecie, ale bez długotrwałego sukcesu. Usunąłem wszystkie moje wskaźniki, a teraz wymieniam tylko akcje cenowe i wsparcie, z sukcesem To zajmie trochę czasu, aby się uczyć, ale kiedy je zdobędziesz, naprawdę zrozumiesz rynki i tego właśnie chcemy, prawda I oczywiście uważaj do wiadomości, użyj stop loss i dobrze zarządzaj pieniędzmi. Dziękuję za szybką odpowiedź od analityka, angrychińskiego (co cię denerwuje) Rozumiem, że mój własny system będzie idealny, ale zanim zdołam rozwinąć własną strategię, od czego muszę zacząć Kiedy przejdę do Podrodzaj systemu handlu, istnieje wiele dobrych systemów z tego, co widzę, Trading Made Simple, EASY, Jame16group itd., Ale z których zacznę od Uważaj mnie za początkujących proszę. Oto moje sugestie, od czego zacząć: 1. Najpierw zrozum naturę zwierzęcia (rynku), z którym masz do czynienia. Walka z ogniem oddychającym smokiem to nie to samo, co polowanie na lisa. Rynek forex handluje ogromnymi sumami pieniędzy (w trylionach) każdego dnia. Jest zdominowany przez stosunkowo niewielu dużych handlowców, a my, mali faceci, jesteśmy po prostu armatnią, nasze transakcje nie robią nawet bitu na ekranach handlowych. 2. Coś takiego jak 95 (jak sądzę, jest to nawet więcej) małych przedsiębiorców traci pieniądze, więc niezależnie od systemu handlu, z którego będziesz korzystać, nie wolno robić tego, co robi 95 innych systemów. Zdecydowana większość systemów jest skupiona na zachowaniach cenowych i handlu śróddziennym. Aby być sprawiedliwym, prawdopodobnie wszyscy pracują przez pewien czas, ale nie na tyle dobrze, aby zapobiec wskaźnikowi bankructwa w rozsądnym okresie. Takie systemy nie biorą pod uwagę tego, co robią główni gracze, a ich transakcje są napędzane przez reagowanie na subiektywne wzorce cenowe spowodowane naturalną wyceną rynku lub krótkoterminowymi trendami, które często zawodzą wkrótce po ich ujawnieniu. Innymi słowy, nie ma prawdziwej siły stojącej za tymi ruchami opartymi na quotach. 3. Jak wyjaśniono powyżej, rynki forex należą do dużych chłopców. Jeśli byłeś dużym chłopcem np. zarządzający funduszem, w jaki sposób zarabiałbyś pieniądze za pomocą 2 miliardów funduszy Potrzebujesz kupić tysiące kontraktów, czy próbowałbyś kupić je 5 lub 6 na raz w 15-minutowych odstępach czasu Oczywiście, że nie zdobędziesz swoich pozycji przez tygodnie i miesięcy, a następnie wziąć rynek na przejażdżkę przez około 6 miesięcy lub dłużej. Chodzi o to, że duże pieniądze (sprytne pieniądze) wymagają czasu, aby zarobić ogromne zyski. Nawet dzienne wykresy są dla tych facetów tylko bezcenne, więc proponuję rozważyć użycie cotygodniowych wykresów. Oznacza to, że będziesz zajmował małe pozycje z dużymi stratami stop, powiedzmy 200 pipsów, możesz zrobić własne badania w tym zakresie. 4. Jak dowiedzieć się, co robią wielcy gracze Studiuj cotygodniowy raport CFTC Commitments of Traders, który podaje pozycje futures dużych chłopców i ile umów zostało dodanych lub zamkniętych każdego tygodnia. Pomoże to w handlu z twórcami cen. Idź do Google. 5. Analiza techniczna ma niewielką wartość. Średnie kroczące są spóźnione, a wskaźniki wprowadzające w błąd i niebezpieczne. Wzorce wykresów zawodzą zbyt często. Zatrzymaj się przy fixingu zachowania ceny Zignoruj ​​to wszystko, z wyjątkiem jednej rzeczy: Rysowanie prostych linii trendu i po wejściu do transakcji upewnij się, że używasz najbardziej stromej linii trendu, którą możesz narysować jako wyjście, tj. Gdy cena przekroczy linię trendu, kończąc transakcję. Połączenie handlu z dużymi chłopcami i używanie prostych linii trendów na cotygodniowych danych pozwala ci żyć mniej stresująco, sprawdź rynki tylko za 30 minut w tygodniu, a prawdopodobnie zarobisz więcej niż 95 małych handlarzy. Nasze życie jest skończone, dlaczego nie spędzić go na robieniu rzeczy, które lubisz, zamiast być zestresowanym 8 godzin dziennie, próbując dnia handlu Twoje zdrowie może cierpieć, prowadząc do ciśnienia krwi i problemów z sercem. Jeśli odnosisz sukcesy w pierwszych kilku transakcjach, zamiast zajmować coraz większe pozycje w jednym instrumencie, powinieneś rozważyć dywersyfikację na inne waluty i towary. 6. Bądź cierpliwy. Niech rynek wykona pracę za Ciebie. Powodzenia dla ciebie Co powiedział Angry. Jeśli naprawdę chcesz zrobić to na rynkach, musisz dowiedzieć się więcej na temat transakcji quotOrder Flowquot (jak to się nazywa) i Global Macro. Zasadniczo wszystko sprowadza się do poznania tego, co przesuwa rynki i wykorzystuje tę informację. Niestety, technicy i fundamenty przenoszą rynki, dlatego handlowcy z branży technologicznej zawsze spóźniają się z grą. Ci z nas, którzy rozumieją rynek i rozumieją, co porusza rynki, zawsze wyprzedzają słyszanych. Rynki globalne (tj. Waluty) są naprawdę cytatem. 100 zgadza się z koniecznością zrozumienia tego, co porusza rynkami, ale także musi znać treść, która porusza rynkami, a następnie je śledzić. Oto moje sugestie, od czego zacząć: 1. Najpierw należy zrozumieć naturę zwierzęcia (rynku), z którym masz do czynienia. Walka z ogniem oddychającym smokiem to nie to samo, co polowanie na lisa. Rynek forex handluje ogromnymi sumami pieniędzy (w trylionach) każdego dnia. Jest zdominowany przez stosunkowo niewielu dużych handlowców, a my, mali faceci, jesteśmy po prostu armatnią, nasze transakcje nie robią nawet bitu na ekranach handlowych. 2. Coś takiego jak 95 (uważam, że jest jeszcze więcej) małych przedsiębiorców traci pieniądze, więc niezależnie od tego, jaki system handlu użyjesz, nie możesz zrobić czego. Hej, świetny post. To ciekawy sposób myślenia. Wziąłem twoją radę i poszedłem na stronę CFTC. Jestem nowy na rynku forex (handlowałem i czytałem o tym od kwietnia) i nigdy nie wiedziałem wiele o CFTC. Znalazłem przyszłą pozycję różnych towarów, ale nie mogłem znaleźć Fx. Każda pomoc Podziękowania Dołączył październik 2008 Status: Sentyment i globalne makro 2,321 Posty 100 zgadzają się z koniecznością zrozumienia kwot, które poruszają rynkami, ale także muszą znać treść, która porusza rynkami, a następnie podążać za nimi W pięciu prostych krokach zasadniczo opisałeś mój styl handlowy. Ale wszystko to jest bezużyteczne bez solidnego zrozumienia, co porusza rynek i kto porusza rynkami. Para w niektórych pomysłach na płynność i sentyment zawsze pomoże ci pozostać u boku wielkich chłopców. Handlujcie z nimi, a nie przeciw nim, zawsze wierzyli i nadal praktykują. Co powiedział Angry. Jeśli naprawdę chcesz zrobić to na rynkach, musisz dowiedzieć się więcej na temat transakcji quotOrder Flowquot (jak to się nazywa) i Global Macro. Zasadniczo wszystko sprowadza się do poznania tego, co przesuwa rynki i wykorzystuje tę informację. Niestety, technicy i fundamenty przenoszą rynki, dlatego handlowcy z branży technologicznej zawsze spóźniają się z grą. Ci z nas, którzy rozumieją rynek i rozumieją, co porusza rynki, zawsze wyprzedzają słyszanych. Rynki globalne (tj. Waluty) są naprawdę cytatem. Wiedza jest możliwą drogą do konsekwentnych zysków. Innym sposobem jest zaakceptowanie (a nawet zaakceptowanie) własnej ignorancji na temat intencji rynkowych. Droga wiedzy może być bardzo niebezpieczna, ponieważ to, co najbardziej osiąga, nie jest wiedzą, a jedynie schorzeniem zwanym iluzją wiedzy. Aby trzymać, musisz najpierw otworzyć rękę. Odejdź. - Lao Tzu Oto moje sugestie, od czego zacząć: 1. Najpierw zrozum naturę zwierzęcia (rynku), z którym masz do czynienia. Walka z ogniem oddychającym smokiem to nie to samo, co polowanie na lisa. Rynek forex handluje ogromnymi sumami pieniędzy (w trylionach) każdego dnia. Jest zdominowany przez stosunkowo niewielu dużych handlowców, a my, mali faceci, jesteśmy po prostu armatnią, nasze transakcje nie robią nawet bitu na ekranach handlowych. 2. Coś takiego jak 95 (uważam, że jest jeszcze więcej) małych przedsiębiorców traci pieniądze, więc niezależnie od tego, jaki system handlu użyjesz, nie możesz zrobić czego. Cześć Ttop, Twój komentarz powyżej ustawiony, by otworzyć oko dla mnie. Poprowadź mnie, aby zobaczyć prawdziwe powody, dla których większość przedsiębiorców zawiodła Jako początkujący, szukam wskaźnika i systemu wokół i pobrać wiele wskaźników dla mojego wykresu mt4. Próbuję każdego wskaźnika i czasami zmuszam mnie do pomylenia, który z nich należy przestrzegać. Czy możesz wyjaśnić swoje punkty poniżej. Proszę poprawić moje zrozumienie, jeśli się mylę. 1. Twoim zdaniem obrót w ciągu dnia jest niebezpieczny. 2. Czy możesz wyjaśnić to stwierdzenie dalej? Takie systemy zaniedbują rozważenie, co robią główni gracze, a ich transakcje są napędzane przez reagowanie na subiektywne wzorce cenowe spowodowane naturalną wyceną rynku lub krótkoterminowymi trendami, które często zawodzą wkrótce po ich stają się oczywiste. 3. Z tego, co rozumiem powyżej, wymieniasz tylko jeden w miesiącu 4. Proszę wyjaśnić dalej swoje oświadczenie. quotBy wykres tygodniowy. Oznacza to, że będziesz zajmował małe pozycje z dużymi stratami stop, powiedzmy 200 pipsów. 5. Chcę zrozumieć, co robią Wielcy Faceci: Poszedłem do CFTC i mogę uzyskać CME tylko w Current Legacy Reports Czy trafiam w odpowiednie miejsce 6. quot Zignoruj ​​wszystko z wyjątkiem jednej rzeczy: Rysowanie prostych linii trendu a po wejściu do handlu upewnij się, że używasz najbardziej stromej linii trendu, którą możesz narysować jako wyjście, tzn. kiedy cena przekroczy linię trendu, możesz wyjść z handlu. --- czy możesz pokazać przykład. jaka jest twoja metoda w rysowaniu linii trendu, często mam problem z wyjściem. 7. quot Połączenie handlu z dużymi chłopcami i stosowanie prostych linii trendów na cotygodniowych danych pozwala ci żyć mniej stresująco, sprawdź rynki tylko za 30 minut tygodniowo - czy możesz wyjaśnić dalej, co cytujesz na rynku? w ciągu tych 30 minut 8. Słyszałem o Zlecenie, sentyment, płynność. Czy ktoś może wyjaśnić te warunki? Wrażenie na 100 procent Dokładny system handlu Forex Zaktualizowano 19 października 2018 r. Złe wieści: nie ma w 100 procentach dokładnego systemu handlu forex. Prawdopodobnie wiedziałeś o tym, ale ludzka natura próbuje znaleźć idealne rozwiązanie, nawet jeśli nasz zdrowy rozsądek mówi nam, że to nie istnieje. Dobrą wiadomością jest to, że istnieje krótka lista 34 najlepszych praktyk34, gdy zaczyna się handel forex, który pomoże ci zmniejszyć straty i zwiększyć zyski. Tutaj są. Easy Does It Easing, a nie spieszenie się na forex jest prawdopodobnie najważniejszą rzeczą, jaką możesz zrobić, aby poprawić swoje szanse. Forex to rynek o wysokim poziomie dźwigni, z typowymi współczynnikami dźwigni wynoszącymi 50: 1 i 100: 1. W niektórych okolicznościach dostępna jest dźwignia 200: 1. Oznacza to, że przy zaledwie 25 inwestycjach możesz - przynajmniej teoretycznie - osiągnąć zysk prawie 500. Oznacza to również, że jeśli wykorzystasz maksymalną dostępną dźwignię, możesz zostać zmieciony w ciągu kilku sekund, rynek porusza się przeciwko tobie. Innym aspektem rynku forex, który różni się od obrotu giełdowego, jest to, że po wypełnieniu krótkiego kwestionariusza dotyczącego celów handlowych każdy, kto może przedstawić kartę debetową i niektóre środki identyfikacji, kwalifikuje się do handlu - a współczynniki marży nie są dostępne w magazynie rynek - bez deponowania centa na swoim koncie forex. Te cechy handlu forex mogą przyciągnąć marzycieli, którzy mają nadzieję na szybkie wyleczenie z kłopotów finansowych. W tym sensie ma atrakcję podobną do loterii państwowych. Liczne badania na temat uczestników loterii dowodzą, że przeciętny posiadacz loterii jest słaby, a 21 procent uczestników uważa, że ​​jest to najpewniejsza i najlepsza droga do bogactwa. W rzeczywistości szanse wygrania loterii stanowej wynoszą około stu milionów do jednego. Jeśli chodzi o forex, zagrożenia są szczególnie duże dla nowych graczy, ponieważ rzeczywistość jest taka, że ​​w przeciwieństwie do loterii, ponieważ handel na rynku forex nie jest grą losową: jest grą umiejętności, zbyt często jest to umiejętność, którą nowi handlowcy Nie przejmuj się przed zakupem swoich pierwszych transakcji. Najlepszą praktyką, gdy zaczynasz handlować, jest: uspokój się. Najpierw ustal limity strat, a następnie trzymaj się ich. Jedna z praktyk, która prawie zawsze jest katastrofalna, to śledzenie wielkiego przegranego handlu z innym, w nadziei odzyskania tego, co utraciłeś. Nie handluje to kompulsywnym hazardem. Przygotuj amerykański songwriter i humorysta najbardziej popularna piosenka Toma Lehrera, 34 The Boy Scout39s Marching Song, 34 rada: 34 Przygotuj się przez całe życie, maszerujesz dalej. 34 Lehrer żartował, ale dla handlowców kwestię tę należy traktować bardzo poważnie. W rzeczywistości fraza może stać się nawet Twoim motto. Jeśli nie jesteś dobrze przygotowany przed (nie po) rozpoczęciem handlu, Twoje wyniki będą prawdopodobnie przeciętne. Średnia na rynku Forex to: Około dwóch trzecich graczy na rynku forex traci pieniądze, wiele z nich traci to, czego nigdy nie musieli zaczynać, a skończyło na wysokich zadłużeniach z tytułu kart kredytowych. Przeciętny inwestor na rynku Forex rezygnuje i kończy handel w ciągu około czterech miesięcy. Istnieją dwa doskonałe sposoby przygotowania się do udanego wejścia na giełdę. Jednym z nich jest po prostu czytanie literatury handlu forex. Jest bardzo dużo i jest szeroko dostępna na Amazon i gdzie indziej. Odczytywanie ocen klientów Amazon39 daje bardzo dobry pomysł, które książki są przydatne, a które nie. Innym świetnym sposobem na przygotowanie się jest otwarcie rachunku transakcyjnego. Prawie wszystkie główne amerykańskie brokerzy forex oferują je bez opłat. Poważnie podchodź do treningów i śledź wyniki. we wszystkich przypadkach oprogramowanie treningowe wykona dla ciebie rejestrację, ale nie pomoże ci, dopóki nie spojrzysz na niego i nie zrozumiesz, dlaczego niektóre transakcje zadziałały i dlaczego inne zawiodły. Twoje wczesne praktyki będą prawdopodobnie nieskuteczne. Nie daj się zniechęcić: to normalne. Kontynuuj praktykę handlową, aż przez pewien dłuższy okres - przez co najmniej miesiąc codziennego obrotu - twoje wyniki handlowe są pozytywne. W tym momencie jesteś gotowy, by się ukoić. Bądź dyscyplinowany Bycie zdyscyplinowanym ma kilka zasadniczych składników. Po pierwsze, jest kwestia, jak wiele strat możesz znieść, zanim zaczniesz handlować. Kiedy już zdecydujesz, nie zmieniaj tego w odpowiedzi na zły handel. Zdarza się. Po drugie, korzystasz ze sprawdzonych metod handlu praktykami (i tylko z tymi metodami), gdy rozpoczynasz faktyczny handel. Zawsze trzymaj się swojego planu. Bez tego jesteś tylko kolejnym niedoświadczonym nowicjuszem, wypędzonym z rynku forex po kilku kosztownych, w większości marnych tygodniach. Unikaj oszustw Ta najlepsza praktyka jest łatwa. Uważaj na każdego, kto zaproponuje ci sprzedaż jakiejś metody lub systemu, który spowoduje 34guarantee34 lub wygeneruje pewien stały procent zysków przez pewien okres czasu. Sprzedawaj tylko przez znanych i dobrze znanych sprzedawców z USA. Zbadanie potencjalnego brokera jest łatwe: wejdź online do National Futures Association. amerykański organ samoregulujący dla rynków walutowych podobny do FINRA dla pośrednictwa papierów wartościowych. Kiedy już tam będziesz, skorzystaj z BASIC, ich usługi sprawdzania brokerów. Jeśli potencjalny broker nie jest wymieniony lub ma zapis skarg, upuść go jak gorącą skałę.

No comments:

Post a Comment