Thursday 9 November 2017

Calforex ottawa godziny


Calforex Foreign Exchange Services - Ottawa, Ontario K1N 9J7 (Rideau Centre) Informacje o Calforex Foreign Exchange Services w Rideau Centre - lokalizacja, godziny, kupony Calforex Foreign Exchange Services w Ottawie, Ontario - Oszczędzaj pieniądze i nie przegap sprzedaży, wydarzeń, aktualności, kuponów . Calforex Foreign Exchange Services znajduje się w Rideau Center, Ottawa, Ontario - K1N 9J7 Canada, adres: 50 Rideau Street. GPS: 45.425368. -75,69093. godziny, lokalizacja sklepu, wskazówki Czy kiedykolwiek odwiedziłeś sklep: Calforex Usługi walutowe w Rideau Center Twoje zakupy są ważne. Pomóż innym klientom i odwiedzającym i oceń swoją satysfakcję z usług walutowych Calforex w Rideau Center (Ottawa, Ontario) - wystarczy wstawić recenzję użytkownika. Rideau Godziny otwarcia Civic Holiday: 10:00 - 18:00, Święto Pracy: 10:00 - 18:00, Święto Dziękczynienia: 10:00 - 18:00, Dzień Pamięci: 12:30 - 21:00, Czarny piątek: 8:00 - 21:00, Wigilia. 9:30 - 17:00, Boże Narodzenie: Zamknięte, Boxing Day: 10: 00-18: 00, Sylwester: 9: 30-17: 00, Nowy Rok: Zamknięte. Regularne godziny otwarcia Poniedziałek 9:30 - 19:00. Wtorek 9:30 - 20:00. Środa 9:30 - 20:00. Czwartek 9:30 - 20:00. Piątek: 9:30 - 19:00. Sobota 9:30 - 19:00. Niedziela 11:00 - 18:00. Czy odwiedziłeś Calforex Foreign Exchange Services w Rideau Center Napisz recenzjęCalforex Wymiana walut Dane osobowe Nie byłem pod wrażeniem odbioru, które dostałem w tym biznesie. Chciałem wymienić trochę USD. Zawiadomienie na ścianie mówiło, że dane osobowe musiały zostać dostarczone, jeśli zaangażowano ponad 3000 CAD. Nie chcąc rozpowszechniać informacji osobistych, zapytałem, ile USD pozwoli mi utrzymać limit 3000 CAD. W związku z tym powiedziano mi, że będę musiał dostarczyć moje dane bez względu na wszystko. Powiedziałem: cytuję, gdybym zamienił 5 dolarów. Odpowiedź brzmiała lakonicznie. Nie podobało mi się to podejście i poszedłem gdzie indziej. Odpowiedź sprzedawcy Odpowiedź 27 marca 2017 r. Najpierw przepraszam za opóźnienie w odpowiedzi na twoje obawy. Obsługa klienta jest najważniejsza w Calforex i zawsze staramy się być uprzejmy i profesjonalny. Jako inspektor oddziału mogę oferować przeprosiny w imieniu moich pracowników za brak poinformowania cię o zasadach i procedurach obowiązujących w firmie Calforex w odniesieniu do identyfikacji klienta. Calforex ściśle przestrzega przepisów federalnych i wytycznych wdrożonych przez FINTRAC, jednostkę wywiadu finansowego Canadarsquos. Jak napisano w komunikacie, Calforex jest prawnie zobowiązany do weryfikacji tożsamości osób przeprowadzających transakcje na poziomie 3000 lub powyżej. Zgodnie z tymi przepisami, Calforex nie może podać sugestii dotyczących kwot transakcji, które pozwoliłyby danej osobie na uniknięcie progu identyfikacji klienta. Nasi pracownicy są przygotowani do przestrzegania zarówno przepisów federalnych, jak i polityki firmy, ale nasza przynależność nie powinna negatywnie wpływać na jakość obsługi klienta. 5 lutego 2017 r. Easy Breezie Travel Poszedłem do Calforex znajdującego się w Rideau Center, aby kupić amerykańskie dolary. Poszedłem do mojego banku i kilku innych miejsc, aby zobaczyć, jakie były stawki, i szczerze mówiąc, Calforex zaoferował najlepsze stawki, to było jedyne miejsce, które zaoferowało rozsądną cenę, pozwoliło mi wybrać różne nominały, a nawet oferowane wspaniała rada dla stanu rachunków, odkąd podróżowałem za granicę. Nie chciałbym osobiście o tym pomyśleć, ale jestem zadowolony, że pracownicy tam. Wszyscy byli bardzo mili i byli bardzo pomocni, zmieniając rachunki i pomagając osobie, która służyła mi, by uzyskać idealne rachunki, to się nie zawsze zdarza, ale jestem naprawdę zadowolony, że tacy ludzie wciąż istnieją. Prawie zapomniałem Stawki z banków i innych miejsc były szalone, to było gdzieś między 20-70 różnica. Polecam każdemu, kto podróżuje tak często, jak ja, idę tam. Ci ludzie naprawdę wiedzą o czym mówią, nie traktują cię jak liczby, traktują cię jak prawdziwą ludzką istotę. Dziękuję Calforex Dużo miłości :-) Usługi wymiany walut Calforex Najlepsze ceny i najdroższe w magazynie Waluty Filozofia Calforexs jest prosta. Zapewniamy najlepsze kursy na rynku walutowym przy zachowaniu najszerszego wyboru walut dostępnych w naszych oddziałach w Kanadzie. Dzięki wybranej liczbie ponad 100 walut pomożemy Ci zaoszczędzić pieniądze w bankach i znaleźć walutę, której szukasz, gdy zatrzymasz się na wizytę. Giełda walut Calforex szczyci się posiadaniem centralnie zlokalizowanych oddziałów obsługiwanych przez profesjonalnie wyszkolonych kasjerów i menedżerów, którzy mogą bezpiecznie i skutecznie pomagać w wymianie gotówki, przekazywaniu lub otrzymywaniu środków z zagranicy. Calforex świadczy usługi dla osób fizycznych, lokalnych firm, zamówień hurtowych oraz bezgotówkowych międzynarodowych usług przelewów pieniężnych. Zatrzymaj się w pobliskim oddziale Calforex i dołącz do miliona osób, instytucji finansowych i firm, z których co roku służymy i jesteśmy pewni, że jeśli chodzi o usługi wymiany walut, nie znajdziesz innej firmy, która będzie ciężej pracować pieniądze. Retail Cash Spring Break Special To o tej porze roku ponownie dla Studenta Calforex Spring Break Special. Obecnie zapisani studenci mogą odwiedzić dowolne z naszych sklepów detalicznych i wspomnieć o tym specjalnym i otrzymać transakcję bez opłaty. Zapytaj również o nasz program wykupu waluty przy zakupach powyżej 400 (odpowiednik CAD), które pozwolą Ci wymienić dowolną resztkę w tej samej cenie, którą kupiłeś, bez żadnych opłat. Ogłaszanie nowej usługi: Zamów walutę obcą w Internecie i przekaż ją do Ciebie Teraz oferujemy zagraniczną gotówkę do zakupu online z pełnym ubezpieczeniem dostawy. Zdobywanie zagranicznej gotówki nigdy nie było tak łatwe. Giełda walutowa Calforex oferuje szereg usług gotówkowych i bezgotówkowych dla osób fizycznych, korporacji i innych organizacji, które szukają lepszej obsługi i kursów wymiany walut. Banknoty Detaliczne zagraniczne usługi gotówkowe Zagraniczne projekty banków Zakup USD Przelewy bankowe US ​​Przelewy bankowe Przelewy Przelewy przychodzące Przelewy przychodzące Przelewy Globalna waluta płatności Kupuj program Najnowsze wiadomości korporacyjne i blog Czy jest to pączkujący romans, czy też jesteś żonaty od 20 lat. Dla Kanadyjczyków może to być trudne pytanie. Jeśli zmienisz swoją. Do tej pory większość rezolucji z Nowego Roku8217 straciło impet i zyskuje. Zwiedzanie Kuby po raz pierwszy Lucky you Trochę zdezorientowany ich dual.

No comments:

Post a Comment