Thursday 14 December 2017

Forex 1k lot


Jak zamieniłem 1k na 100 tys. W A Wk. Dołączył w lutym 2007 Status: Członek 338 Posty Hi Folks, To może zabrzmieć niemożliwe, ale zmieniłem 1k usd na ponad 100k usd (dokładnie 126k) w tygodniu wkleję oświadczenie z mojego prawdziwego konta (po usunięciu konto nr et al.) - Uwaga dla początkujących, proszę nie handluj w ten sposób --- Nazywam to moje konto dziką rzeczą, która zwiększa mój ogólny zwrot --- Handluję innym kontem konserwatywnie jak na odpowiednie MM --- Przy okazji, zrobiłem prawie to samo, co w ostatnim czasie, zamieniając 400 USD na 60 000 w ciągu 2 tygodni - z pewnym doświadczeniem na rynku Forex i przyzwoitym systemie transakcyjnym, jak sądzę, ten wyczyn osiągalny co najmniej kilka razy w roku --- Później ryzykuję tylko 1k mojego kapitału (reszta to pieniądz domowy). Następnym razem, Ill omówić, jak zarządzać tego rodzaju transakcji, choć oświadczenie jest dość zrozumiałe --- GLGTHedging, ponieważ nie chcesz stracić członka handlowego Dołączył Jan 2008 418 Posty Hi hi. Wróciłem. Wystarczy skończyć czytanie Analizy cenowej Anny Couling. BIG BIG BIG otwieracz do oczu. Oczywiście przy objętości kleju nic nie przebije rąk. W każdym razie oglądam wideo Josepha Nemetha. I jego teoria na temat zabezpieczenia, by zastąpić stoploss. Kiedyś nienawidziłem stoplossa. Ale teraz muszę go użyć, aby chronić mój kapitał lub zyski. Następnie odkrywam tom, w którym istnieje sposób na określenie, że obecny ruch jest uczestnikiem zamiast fałszywego ruchu. Niż ten algorytm zabezpieczający, który mnie całkowicie interesuje. Wystarczająco dużo SMS-a na moje pytanie, czy ktoś tutaj może mi powiedzieć, w jaki sposób formuła działa w zabezpieczaniu. Miałem na myśli, czy można ją zaprojektować. Pokażę ci przykład z dzisiejszego handlu, takiego jak 10092017. GBPAUD. Mini lot. Ok zaczynajmy. Jak poprzedni dzień dla tej pary jest na górze. Powinniśmy więc tęsknić. I jakoś nie stosujemy się do naszych zasad i nie kupujemy wartości. Zamiast tego kupujemy na przykładzie pokazanym poniżej. Nasz cel zysku po odjęciu spreadu wynosi 1.76670. Patrzymy na 10 pipsów po spreadie 3 dla GBPAUD. Ale rynek zatrzymuje się na 1.76660. 1 pips nie jest w stanie trafić na nasz poziom docelowy. Dlatego mamy nadzieję, że rynek wycofa się. Ale jak pokazano, nie odwrócił się. Zamiast tego łamie dynamiczne wsparcie, czyli średnią kroczącą, co uruchamia zabezpieczenie sprzedaży. fbcdn-sphotos-f-a. akamaihd. n. e676579b0711cf W związku z tym liczymy 10-procentowy zysk po odliczeniu spreadu. Tak więc docelowy poziom powinien wynosić 1,76220. Na szczęście cena osiągnęła nasz cel docelowy. Więc jesteśmy poduszką. Wynik to 14 zysk ze sprzedaży. Ale co z zakupem, który był wyzwalaczem? Wynik był ujemny na poziomie 1.76540 - 1.76220 32 ON. 53,37 Nie rozumiem. Czy ktokolwiek może zilustrować formułę, o której mówi? Znowu ten facet Ta strategia została już zdemaskowana, to nic więcej niż zmodyfikowany martyngał. Przepraszam, że muszę zamknąć twoje szeroko otwarte oczy, ale ta strategia nie zadziała i prawdopodobnie stracisz z nim całe konto lub stopniowo stracisz kapitał. Byłem zbyt duży w świecie FX, aby być wyposażonym w bardzo czuły detektor BS. Używam zmodyfikowanej wersji Martingale, chodzi o to, że możesz z niego korzystać z zyskiem (na przykład, zamiast 1 zamówienia z 1 lotem, możesz zrobić 0,1, 0,2, 0,3, 0,4 i zamknąć je w innym czasie), ale tam przychodzi moment, kiedy musisz zobaczyć swój błąd, zaakceptować, że jesteś w błędzie i zamknąć swoje pozycje. Tak jak dziś rano - straciłem kilka procent, ponieważ moje rozkazy zostały otwarte wbrew trendowi, a ja zaakceptowałem błąd, zamknąłem je i teraz idę dalej. Martingale nie zawsze jest złą decyzją, po prostu musisz dokładnie wiedzieć, co robisz i mieć odwagę przyznać się do błędów, zamiast pozwolić im spalić konto. Używam zmodyfikowanej wersji Martingale, chodzi o to, że możesz z niego korzystać z zyskiem (na przykład, zamiast 1 zamówienia z 1 lotem, możesz zrobić 0,1, 0,2, 0,3, 0,4 i zamknąć je w innym czasie), ale tam przychodzi moment, kiedy musisz zobaczyć swój błąd, zaakceptować, że jesteś w błędzie i zamknąć swoje pozycje. Tak jak dziś rano - straciłem kilka procent, ponieważ moje rozkazy zostały otwarte wbrew trendowi, a ja zaakceptowałem błąd, zamknąłem je i teraz idę dalej. Martingale nie zawsze jest złą decyzją, po prostu musisz dokładnie wiedzieć, co robisz. Wygląda na zmęczonych spieraniem się o martyngały, wśród 1180 moich postów, które już poświęciłem w połowie, aby obalić martingale jako mądry sposób handlu i rozmawiania o ryzyku, ale są tylko ludzie, którzy nigdy się nie uczą. Mam nadzieję, że uda ci się z tym zarobić, to jedyne szczęście, ale jeśli masz szczęście, to cokolwiek, wielu próbowało i straciło swoje konto, ale to twoje pieniądze robisz, co chcesz z tym, że to jest frajer urodzony co minutę - P. T. Barnum Kiedy idziesz długo, to dlatego, że myślisz, że istnieje duża szansa, że ​​cena wzrośnie. Może to być bardzo krótki termin mikrostruktury, długoterminowy fundamentalny powód, arbitraż statystyczny. Bez względu na to, jaki jesteś uparty. Kiedy zabezpieczysz 1 lot z 1,4 serii krótkich, otrzymasz 0,4 części netto. Czy uważasz, że jest to uzasadnione, że byk jest krótki na rynku Jeśli uważasz, że twój handel ma bardzo duże szanse powodzenia, zaryzykujesz więcej pieniędzy, aby skorzystać z tej bardzo dobrej okazji. Przeciwnie, jeśli uważasz, że kursy są złe, wolisz. Rzeczywiście, na podstawowym poziomie nie możesz zjeść swojego ciasta i zjeść go. IMHO Jeśli kupię cenę gt rośnie, wygrywam, cena spada, przegrywam. Strata to strata, a wygrana to wygrana. Bez względu na to, jak to ugotujesz, nie ma ucieczki. Kiedy idziesz długo, to dlatego, że myślisz, że istnieje duża szansa, że ​​cena wzrośnie. Może to być bardzo krótki termin mikrostruktury, długoterminowy fundamentalny powód, arbitraż statystyczny. Bez względu na to, jaki jesteś uparty. Kiedy zabezpieczysz 1 lot z 1,4 serii krótkich, otrzymasz 0,4 części netto. Czy uważasz, że jest to uzasadnione, że byk jest krótki na rynku Jeśli uważasz, że twój handel ma bardzo duże szanse powodzenia, zaryzykujesz więcej pieniędzy, aby skorzystać z tej bardzo dobrej okazji. Przeciwnie, jeśli uważasz, że kursy są złe, wolisz. To nie jest hedging, przepraszam, ksofty, ale nie jesteś zabezpieczeniem, a to całkowicie głupi pomysł, aby iść na długo w tym samym czasie, ponieważ płacisz tylko nadmierne spready. Idź długo 1 lot, idź krótko. 1.4 lot to jak pójście krótko na 0.4 części, z tą różnicą, że płacisz dwa razy. Wspólna strategia hedgingowa polega na długim indeksie, a następnie na krótkim okresie na najsłabszym elemencie indeksu, najsłabszym inwentarzu, tak aby uzyskać korelację, a tym samym zmniejszyć ryzyko ekspozycji, ale zrobić długo na tym samym instrumencie jest głupi. Wiem to, ponieważ ja też to zrobiłem, więc to z osobistego doświadczenia. "Są frajerem urodzonym co minutę - P. T. Barnum To nie jest hedging, przepraszam, ksofty, ale ty się nie zabezpieczasz, a to całkowicie głupi pomysł, aby iść na długo w tym samym czasie, ponieważ płacisz tylko nadmierne spready. Idź długo 1 lot, idź krótko. 1.4 lot to jak pójście krótko na 0.4 części, z tą różnicą, że płacisz dwa razy. Wspólna strategia hedgingowa polega na długim indeksie, a następnie na krótszym na najsłabszym elemencie indeksu, najsłabszym akcie, abyś miał korelację, a tym samym ryzyko ekspozycji zmniejszyło się, ale robiąc to długo. Myślę, że mógłbyś się pomylić z pseudonimami, ponieważ byłam całkowicie przeciwna temu zabezpieczeniu. Mingary, jest ucieczka, ponieważ każdy ruch jest testowany, przynajmniej na pierwszy poziom fibo. Rynek składa się z kupujących i sprzedających i nikt nie może się poddać bez walki. Jeśli złapiesz chwilę, korzystając z silnych poziomów wsparcia, a dysponując wystarczającym kapitałem (i oczywiście wiedzą), możesz uzyskać zyski nawet z najgorszego handlu w historii. Daleko mi do tego, że nazywam siebie odnoszącym sukcesy handlowcem i myślę, że większość z nas powinna przyznać, że na tym forum jest nie więcej niż 1-2 odnoszących sukcesy i konsekwentnie dochodowych handlowców. Rynek walutowy ulega ciągłym zmianom, a jeśli mówimy, że doświadczenie to grail, spójrz na warunki rynkowe w latach 2017, 2007, 2003, spójrz w przeszłość i przekonaj się, że nic nie jest takie samo i efekt konfiguracji technicznych, a nawet analizy fundamentalnej siła zmieniających się ruchów uległa zmianie. NAJWYŻSZE RABATY I RABATY FOREX Zyskaj spłatę z każdej transakcji NASZ BROKER OFERUJE AxiTrader. 1,50 Pro ECN 0,4 pipsa Standardowe rynki FP. 1.50 Pro 0.4 pips Standardowy FXPIG. 10 wszystkich prowizji ECN i DMA HotForex. 5.20 wszystkie typy kont oprócz Zero Spread 1.95 i V2 PAMM przy 1.95 Rubix FX. 1,50 ECN IC Markets. 1,50 Prawdziwe ECN 0,3 pipsa Standard 0,30 cTrader Pepperstone. 0.80 Edge Razor i cTrader 0.37 pipsa Standardowy Tickmill (patrz poniżej). 5 prowizji ECN i VIP 1.55 rabat ECN Pro amp VIP 7,75 Classic VARIANSE. 1,50 ECN i Classic 0,30 Prime VIPRO (patrz poniżej). 5 prowizji 1,40 ECN Pro, 7,00 Classic, 1,40 VIP DODATKOWE OFERTY BROKERÓW Umowa z CashBackForex pozwala nam oferować inwestorom szerszy zakres opcji brokerskich i rabatowych oprócz naszych głównych ofert brokerskich. Oparta na australijskim regulatorze ASIC broker wykonanie STPECN za pomocą rabatu MT4 - 1,50 Pro ECN 0,4 pipsa Standardowy agent ASIC z siedzibą w Australii Regulowany handel ECN za pośrednictwem MT4 amp cTrader Rabat - 1,50 ECN 0,60 cTrader 0,3 pipsy Standard Otwarte konto handlowe IC Markets Agent ASIC z siedzibą w Australii Transparent Wykonanie tylko ECN za pomocą rabatu MT4 - 1,50 za lot ECN Regulator ASIC z australijskim regulaminem - wykonanie STPECN za pośrednictwem MT4 i cTrader Rabat - 0,80 Razor ECN i cTrader 0,37 pips Standardowy australijski agent ASIC z regulowanym brokerem STPECN realizacja transakcji za pomocą rabatu MT4 - 0,50 ECN 0,05 pipsa Standard australijski na podstawie brokera regulowanego ASIC Przejrzyste wykonanie transakcji ECN za pomocą rabatu MT4 - 1,50 za każdą część ECN

No comments:

Post a Comment